- Nowy
Uflex X52 to wysokiej klasy mechanizm tilt (nachylenia) kierownicy/kolumny sterowniczej, zaprojektowany dla systemów sterowania łodzi — zarówno mechanicznych (rotary / rack & pinion), jak i hydraulicznych (oprócz niektórych linii specjalnych).
Stan: Zestaw niekompletny. Zdjęcia przedstawiają rzeczywiste składowe. Na grafice oznaczono brakujące elementy.
Połączenie ze sklepem jest zabezpieczone certyfikatem SSL.
Szybka wysyłka
Producent: UFLEX
Kod producenta: X52E
====
Mechanizm zapewnia wygodę i ergonomię prowadzenia łodzi, ułatwiając manewrowanie oraz dopasowanie pozycji kierownicy do warunków i preferencji sternika.
Mechanizm tilt Ultraflex X52 do hełmów i pomp sterowniczych – regulacja kąta kierownicy do 48°, 5 pozycji blokowania, stal nierdzewna i szybki montaż. Idealny do boatów z Układami Ultraflex.
===
Umożliwia regulację kąta nachylenia kierownicy do 48°, dzięki czemu sterowanie łodzią jest bardziej ergonomiczne — zwłaszcza przy manewrach, długiej żegludze lub różnych pozycjach sternika.
Stal nierdzewna i materiały odporne na korozję — co czyni mechanizm odpowiednim do środowiska morskiego, z odpornością na słoną wodę i warunki atmosferyczne.
Pięć pozycji blokowania nachylenia daje możliwość dopasowania do preferencji sternika — lepszy komfort i elastyczność.
Łatwa i szybka instalacja — mechanizm zaprojektowany jako część modularnego układu sterowania, co ułatwia montaż i integrację z systemami kompatybilnymi.
Odporność na warunki morskie i trwałość — dzięki użytym materiałom i standardom zgodności (np. stal nierdzewna, materiały antykorozyjne).
Mechanizm X52 nie jest kompatybilny z układami sterowania typu SilverSteer™ lub MasterDrive™ — przy tych systemach konieczne jest użycie innego tilt mechanism (np. X70-SVS).
Przy instalacji ważne jest zapewnienie właściwego promienia gięcia linki sterowniczej — minimum 200 mm; zbyt mocne zgięcia mogą prowadzić do problemów z działaniem układu.
Koło sterowe używane z tym mechanizmem nie powinno przekraczać średnicy 406 mm (16″) (lub 420 mm / 16.5″ w niektórych konfiguracjach mechanicznych) — sprawdź zgodność z planowanym sterem.
Zalecane jest stosowanie oryginalnej linki sterowniczej (np. M66 dla mechanicznych helmów), by zachować pełną sprawność i bezpieczeństwo układu.
Zobacz także